Tjaba! :)

2009-12-22, 13:58:26 / Kategori: Allmänt
Vet att det var år sen nu igen :)
Kommer jag någonsin kunna vara lite aktivare i bloggandet.
Vi får väl se! :D
Igår var jag i stallet o tog kort när Sofia red i -17 grader. De var Iskallt! =)
Här kommer några av bilderna jag tog av Sofia och Kenzo då.




De var nån bild från igår :)
Nu är jag själv hästlös men ska leta som bara den efter att vi kommer hem från finland igen.
Vi åker dit den 27 o kommer tillbaka 7 tror jag.

Nu ska jag snart dra iväg till stan för att träffa några kompisar och sen ska vi ha filmmaraton med alla sagan om ringen filmerna! :D
Spännande för mej eftersom jag inte har sett en enda tidigare :)
Ska hålla på från klockan 16.00 till 02.00 :)
Snart är de julafton! Ska dra upp på stan o köpa julklappar och göra den sista julstädningen imorrn.

Ses! <3




» NAMN
» E-POST
» URL
Kommentera inlägget här: