ååå...

2009-11-11, 20:53:36 / Kategori: Allmänt
Saknar min underbara ponny så grymt mycket.
Han är de bästa som hänt mej och kommer alltid vara, snart börjar jag en ny karriär med ny ponny som kanske kommer bli mer lyckad, kanske inte.
Men du kommer alltid vara min number one! Alltid <3
Älskar dej Little Vic <33

Japp.. skola idag som vanligt, blev hungrig 1 timme före lunch som vanligt :)
Men vi hade inte den där extra musiklektionen idag så fick sluta 15.05 så de var najs men skulle ju såklart iväg och hoppa på Baltazor som jag rider åt Amanda nu medans hon har en annan ponny på prov. :D
De gick iallafall bäst att hoppa, han har verkligen ett hjärta av guld!! <3
Nu ska jag välja kläder som jag ska ha på mej imorrn och sen ska jag duscha innan sängen.
Imorrn blir de gymnasieträff på Almbyskolan.
Hade bra!




» NAMN
» E-POST
» URL
Kommentera inlägget här: