Nästan sjuk... hmm..

2010-04-22, 15:25:14 / Kategori: Allmänt
Japp.. så är de faktiskt.
Kan meddela att jag är hemma från skolan idag för första gången på 4 år pga sjukdom!!!
Japp. Men igår mådde varken ja eller amanda bra så vi försökte kolla vem som skulle till stallet.. och såklart blev det ju jag.. -.-
Red inte utan fixade åt alla hästarna och det slutade med att ja spydde.. inte roligt men då kändes de bättre iallafall så jag kunde slutföra mitt arbete i stallet.
Idag var jag inte riktigt hemma från skolan eftersom ja vaknade av mej själv vid halv 7 och då kom ja på att ja kanske skulle gå till skolan iallafall eftersom ja hade nationella prov i matte.
Så ja var i skolan från ca 8.00-11.15.
Det gick no rätt bra på provet förutom att ja var superhungrig!!!
Hade inte ätit nått sen igår lunch eftersom ja tappade aptiten igår.

Ajja.. idag mår ja bättre och ska snart till stallet eftersom ja har bomträning! :D
Lucky kommer vara pigg men de e skoj.
Hoppas mamma kan ta lite kort.. isåfall kommer de in senare!
Puss




» NAMN
» E-POST
» URL
Kommentera inlägget här: