Andra dagen i skolan

2010-08-24, 14:42:34 / Kategori: Allmänt
Andra dagen avklarad.. men huuj vad svårt de är att komma in i en klass där man inte känner en endaste person på hela stället.
Jag kan sitta och titta efter någon som inte heller verkar känner någon och tänka.. henne kanske jag kan vara med. Men sen har ju den personen en kompis i paralellklassen. Så då står man där själv iallafall.
Men de kommer nog bli bättre med tiden.
~
Idag hade vi rundvandring då 4 stycken från 2:an kom med och visade oss runt men skolan e så fruktansvärt stor så man hittar inte så mkt bättre nu heller. De är ju tre olika byggnader! :)
Men en väldigt bra sak med Virginska är att de äter väldigt tidigt! Vi åt 11 idag och de kommer ligga på den tiden ungefär så jag som blir hungrig så lätt kommer inte ha något problem med hungern så de e skönt! :D
~
Imorgon börjar jag klockan 9 och vet inte när jag slutar men de e nån gång vid 2 kanske :) På torsdag börjar schemat som vanligt :)




» NAMN
» E-POST
» URL
Kommentera inlägget här: