Ett litet kvällsinlägg :)

2010-08-11, 00:33:52 / Kategori: Allmänt
Nu är jag tillbaka från Gröna Lund och vi hade de verkligen superkul!! :D
De fanns massa roliga saker där och min absoluta favorit var nog insane :D Så grymt rolig!
Jag åkte med Titti i den och på andra sidan satt de två stycken som var tyngre än oss så vi fick åka med ansiktet upp i luften och inte ha en aning om när de skulle gå nerför :) Men de var roligt iallafall.
~
Sen var de en rolig kille som jobbade där som sa att tittis tröja var välbekant och de var en sån tröja som finns på gina som de flesta har :) ska nog köpa en själv kom jag på :)
Men han tyckte att han själv skulle köpa en sån :) Haha! Urskön kille!
~
Jag känner att de här blev väldigt flummigt inlägg men nu vet ni att de verkligen är värt att besöka! :D
Godnatt

Sarah
2010-08-11 / 00:50:27

låter jättekul! hurudan tröja va de? :)




» NAMN
» E-POST
» URL
Kommentera inlägget här: