Hoppningen

2010-08-15, 17:59:11 / Kategori: Allmänt
Idag var ju den andra delen av kombinationstävligen och jag låg 5:a efter dressyren.
~
Men värmde upp med LD som gick hur bra som helst! :) Han var superfin och tog framåtskänkel när man ville det och verkade inte vara ett dugg trött från igår vilket var skönt!
Clear round blev det iallafall :)
~
Sen efter så var de LC:n och de var den banan som ingick i kombi och där kändes de SUPERBRA!! Gjorde nog min snävaste omhoppning hittills men fegade tyvärr ur i sista svängen så jag inte blev placerad.
Men en superfin runda och en jättefin ponny hade jag idag! <3
Tror jag blev 3:a i kombinationen sammanlagt men är inte säker! :D
~
Nästa tävling ska jag nog debutera LB (1m) men är inte helt säker.
Men tyvärr har jag lovat mamma att göra det i utbyte att hon åkte insane då vi var på grönan :)
haha.. hon som kom med förslaget.
Men jag ÄLSKAR min ponny som alltid ställer upp på de mesta! <3
Bild från en tidigare tävling :)




» NAMN
» E-POST
» URL
Kommentera inlägget här: