Hoppträning

2010-08-12, 22:04:01 / Kategori: Allmänt
Hej.
Var i stallet förut idag men då red jag inte eftersom jag ville hoppa nu en sista gång innan hopptävlingen på söndag så då väntade jag tills mamma hade slutat på jobbet så hon kunde hjälpa oss.
~
Han var jättefin idag! Ridskolan hade såklart ridplan så vi fick vänta ca. 1 timma innan vi fick gå in. Men vi gick till en stor bana för att värma upp och jag har kommit på vad jag ska göra för att få min ponny riktigt mjuk och eftergiven! Galoppera länge innan man börjar göra något annnat.
Man kan inte hoppa upp och göra massa skänkelvikningar på Lucky i början utan man måste galoppera och lägga massa volter i galopp för att han ska mjuka upp sin kropp ordentligt.
Då var han jättefin i traven sen. Tror han kommer vara jättefin på dressyrtävlingen på lördag!
~
Imorgon kommer kusinerna hit ;) Dom ska fixa lite ID kort och sen ska dom komma med och se då vi tävlar på lördag :) Ska bli jätteroligt!
Måste slänga in en bild, dock inte från idag. Men de ser så tråkigt ut med bara text så :)




» NAMN
» E-POST
» URL
Kommentera inlägget här: