Måndag efter en för snabb helg.

2010-08-30, 21:17:24 / Kategori: Allmänt
Men så var det... skolan började igen, klockan 8!
När de var 8 min kvar så var de bara 3 pers som kommit :) snacka om att de e många som kommer i sista minuten!
Började med 80min matte.. gjorde lite uppgifter och fick en miniräknare!
Sen skulle vi till idrotten som skulle börja 10 min senare och vi bytte om och gick in men de var helt mörkt i salen och efter en stund fick vi veta att idrottsläraren var borta så vi fick byta om igen.
Började lektionen efter 11.55 så jag var ledig typ 1½ timme! Men åt lunch emellan så de var inte jättemycket väntan.
Efter lunchen var de engelska och vi gjorde ett litet test och frågor som tog ca. 1 timma och sen fick vi gå :)
Skulle ha haft svenska efter det men de var samma lärare som idrotten så den utgick också! :D
Så jag fick sluta 12.55 istället för 14.50 :) Så de var skönt!
~
Efter de begav jag mej till stan och gick runt lite.. köpte 2-pack svart strumpbyxor xD Sen tog jag ut lite pengar innan jag gick till gamla skolan för att få åka hem med mamma.
Hon slutade inte föräns 4 så jag fick hjälpa henne med att rätta lite så de skulle gå snabbare.. men de blev ändå 4 som vi åkte hem.
~
Så fort vi kom hem så gjorde jag mej i ordning för att åka till stallet och vi åkte direkt med moppen dit.
Red dressyrlektion och de gick jättebra men jag har problem med att så lätt få blåsor på fingrarna (endast på höger hand) :) Lite jobbig...
~
Men imorgon ska jag iväg till Stall Danora för att hoppa för Eva Danielsson som vi var på hoppläger hos för ca 2 veckor :) De ska nog bli jätteroligt! hon är superbra!
På onsdag blir det hoppning igen... men den här gången 08.30 på morgonen!!! För Anna Edlund som jag ska hoppa för varenda onsdagsmorgon framöver :) Börjar ju inte skolan föräns halv 1 så :)
~
nu ska jag börjar krypa i säng och läsa en bok jag nyss börjat på :) den är på engelska så de tar lite tid att läsa! ;) Men jag älskar Karen kingsburyböckerna! :D Jag läser just nu uppföljaren till en dag i September :)
~
Vi ses imorgon!
Vicke o jag i Dyltabruk.
Slänger in den första bilden jag la upp på min blogg :)
Jag och Little Vic, min första ponny!
Jag vet att jag sitter fruktansvärt fult men han var inte den lättaste ponnyn att rida.
Jag ska lägga upp ett inlägg om honom lite senare på bloggen och berätta lite om våran tid tillsammans.
Saknar honom <3




» NAMN
» E-POST
» URL
Kommentera inlägget här: