Ska upp snart igen...

2010-08-13, 23:55:13 / Kategori: Allmänt
Kommer sova ca. 6 timmar inatt eftersom jag ska upp tidigare än förväntat till tävlingen imorgon. Den skulle egentligen börja 9 men nu har dom kommit på att den kan starta 8 istället.. great -.-
~
Så nu måste vi åka 07.15 från stallet eftersom vi har ca. 1 timmas körtid dit... De e i surahammar!
Men nu ska jag verkligen göra mitt bästa ;) Tror detta kommer bli superroligt! Är ganska förtjust i kombitävligar :)
Så ska gå in där och göra mitt bästa!
Kör L:B 1 och L:A 1 men de är den första som ingår i kombi :)
~
Tog tyvärr inga bilder på hästarna idag men min kusin ska fota imorgon då jag rider så då lär väl ett gäng komma ut här :)
Mer update imorgon om hur det gick :)
~
Hade bra tills dess!




» NAMN
» E-POST
» URL
Kommentera inlägget här: