Söndag

2010-08-08, 12:30:01 / Kategori: Allmänt
Idag är de en till söndag... känns att de snart är slut på de härliga sommarlovet :(
Varför ska varje sommarlov gå fortare och fortare för?
När man var lite mindre var de jämt så (iallafall för mej) att jag i slutet av sommarlovet verkligen inte hade något att göra och tyckte sommaren kunde ta slut så skolan skulle börja så man hade något att göra på dagarna.
Men så är de inte nu! Inte alls!
Sommarlovet vill jag att de aldrig ska ta slut!
Kanske de är för att jag ska börja gymnasiet.. känner verkligen ingen där och de känns enligt mej grymt läskigt.
Kanske de är för att jag har mer att göra på dagarna och behöver mera tid till att bara slappa.
Jag vet inte men en sak vet man ju:
Sommarlovet kommer vara slut och innan man vet det så är den här igen.




» NAMN
» E-POST
» URL
Kommentera inlägget här: