Tidig morgon :)

2010-08-20, 08:40:06 / Kategori: Allmänt
Är de enligt mej idag :)
Vad ska jag göra idag då?
Tror jag ska ta en sväng till granngården senare eftersom de har mycket rabatt nu då dom ska flytta en bit. Hoppas jag hittar något snyggt som man kan köpa :)
~
Sen ska jag nog bara slappa tills ikäll då jag åker till stallet för att fixa iordning Lucky inför tävlingen imorgon.
Ska tävla L:B 1 och L:A 1 i Wittvång. Så skönt eftersom tävlingen börjar 10 och de tar typ 15 min att åka dit xD
Så vi räknade med att vara klara runt 2 senast :)
Dock tror jag inte mina chanser är så goda imorgon eftersom det är många som är grymt duktiga men jag ska göra mitt bästa och försöka göra den bästa L:A 1 som jag och Lucky gjort tillsammans. De är mitt mål! Placerar jag mej så är de bara en bonus. Jag lär väl hålla mej på den nivån ett bra tag till eftersom han inte är ritigt stadig i sin LA form ännu. Men den lär väl komma.
Domaren var för skimmlar senaste tävlingen xD De tre placerade till häst :)




» NAMN
» E-POST
» URL
Kommentera inlägget här: