undra vad jag gjort...

2010-08-06, 23:24:48 / Kategori: Allmänt
har ont i ena sidan av ryggen.
Jag hade så när jag vaknade så de måste ha varit från att jag sovit på nått konstigt sätt.
~
Nå, min dag har inte varit så intressant :)
Steg upp ur sängen kvart i 11.. de e så skönt att bara ligga i sängen och inte göra nått :)
Sen vid 3 åkte jag och jakke iväg med moppen till minigolfen vid gustavsvik och spelade lite :)
Vi har inte räknat poängen men jag tror nog starkt på att de var han som vann :)
~
Sen hem och ganska direkt till stallet.
Red dressyr i ridhuset idag igen men han var lite osammarbetsvillig idag. Han var nog lite trött från igår tror jag så han ska få skritta och jogga lite imorgon så blir han nog gladare ;)
~
Åker till stallet igen imorgon på morgonen eftersom de vuxna ska iväg och titta på fotbollsmatch så vi måste passa Casper.
Imorgon ska jag även se om jag får upp mina plaketter i stallet :)
Tror nog de kommer bli riktigt fint!
Ska ta en bild så ni får se imorgon :)
Bild på mej och Lucky för ett tag sen <3




» NAMN
» E-POST
» URL
Kommentera inlägget här: