Går inte bra..

2010-01-07, 13:02:26 / Kategori: Allmänt

Min blogg går inte speciellt mycket framåt..
Jag har gjort en ny header men ja vet inte vart ja ska klistra in den på ett vanligt tema..
Men jag ska försöka mera senare.
Min dator bara dör och de e grymt irriterande.. måste köpa ny sladd eller nytt batteri men vet inte om ja har pengar till de eftersom ja måste spara..
Men ska kanske till biltema senare och köpa en webbkamera och ett headset med mic på så ja kan prata på skype me de kära som ja inte träffar så ofta :D

Har kommit hem nu från resan till Finland.. båten gungade så ja trodde den skulle välta :/ men den gunga nog inte speciellt mycket utan de e bara ja som inbillar mej.

Vill man se bilder så får man se på min bdb för årkar inte lägga in så många här :)
Kanske senare..
Men våran TV har nå fel så man kan inte titta.. men ja hoppas ja kan se Let's Dance för de vill jag inte missa.
Nu ska ja skriva på en skoluppgift om Haiti ;)
Sen senare ska vi till stallet och sen hämta Maja :)


Och GRATTIS till Sarah som fyller 19 ida!! :D <33
Älskar dej!! <3


Sarah
2010-01-24 / 17:52:24

haha ja sir ut som en kanin på första bilden!! :P tack i efterskott min underbara kusin <333




» NAMN
» E-POST
» URL
Kommentera inlägget här: