Sen javet..

2010-01-16, 10:43:03 / Kategori: Allmänt

jag har inte berättat vad som hänt de senaste dagarna men de e endast för att mitt internet har krånglat igen och jag inte kunnat vara inne på några dagar!
Eller de krånglar fortfarande så sitter på Amandas dator just nu.
Jag var iallafall å provred Pelle igår igen och de gick superbra.
Men de ser endå mörkt ut.
De prutar inte ett öre och sen vill de inte besikta på klinik.. vilket är ett måste enligt mej.
Tycker de endå e så surt eftersom ja verkligen tycker om den ponnyn, att de alltid blir fel så här. -.-  De känns som ja kommer slösa bort mina sista ponnyår bara åt att hitta ny ponny.
Men ja ger inte upp.. ska nog hitta en snart. Ska söka varendaste lite dag.
Men hoppas att de fortfarande löser sej med Pelle!

Ida ska ja upp till Karlslund för att ha dressyrmöte. 
Hoppas på att de blir mer än ett div 3 lag.
Hejjs <3





» NAMN
» E-POST
» URL
Kommentera inlägget här: