Bio

2010-07-05, 16:41:47 / Kategori: Allmänt

uppdaterade inte bloggen igår eftersom jag inte riktigt hade på datorn eller var hemma spå mkt.
Igår lassade vi upp hö på höskullen. Hela 2,5 TON snarare!! Lite trött i armarna var man nog efter det xD

Sen red vi ut en sväng, jag och Sofia med Lucky och Hutten innan vi fick mat från Mc Donalds som vi åt i husvagnen ;)
Sen red vi iväg jag, Amanda och Sofia med ponnyerna :) Lucky fick gå två gånger fast ingen runda var speciellt jobbig.
Men andra gången så simmade vi med hästarna och de var jätteskönt!!
De var ju så varmt så ja tror hästarna uppskattade att få svalka av sej efter en lång natt ute :)

Sen hem och så hade jag och Sofia bestämt att vi skulle gå på bio och se på Eclipse!
Så ja hämtade henne vid 8 tiden och så åkte vi och tittade och den var SUPERBRA!
Underbar film!
Sen var klockan så mkt så jag åkte hem till henne och sov över ;)

Idag vaknade vi vid halv 11 och gick upp och åt frukost.
Sen efter lite slapp så åkte vi iväg för att spela minigolf, vi var ganska jämnbra xD
Sen åkte vi tillbaka och åt innan jag åkte hem.

Så nu ska ja snart iväg till stallet för vi ska iväg till några som vi känner för att rida med dom så vi tar med våra hästar dit.
Nu vet ni vad jag har gjort! :)
Skriver mer ikväll om vad jag ska göra från tisdag till torsdag för de blir spnnande! ;D

BTW så kom jag in på Virginska gymnasium som jag sökt till! Roligt! :D


Sarah
BLOGG: http://sarahholm.blogg.se/ 2010-07-11 / 13:08:47

oj grattis Tova! :D va kul att du slapp in! :)




» NAMN
» E-POST
» URL
Kommentera inlägget här: