...

2010-07-29, 23:00:50 / Kategori: Allmänt
Jag vet inte om ja håller på att tröttna på att blogga. De känns som att ja inte har nått intressant att skriva om. Men ska försöka skriva lite iallafall. Nu har vi kommit hem från den underbara semestern i Finland! Den har nog inte varit så rolig som nu! :D Och nu när vi kom hem så kom min moster och två av mina kusiner med också! :D Dom ska bo här i ett år eftersom min moster ska gå bibelskolan i Stockholm. Nu har vi iallafall mkt närmare än förut :) Nån man kan åka till om man känner för det eller behöver det. Hästarna har som tur är inte blivit så tjocka så de e skönt :) Pigga är dom iallafall så de e roligt, imorgon ska ja köra lite dressyr i ridhuset. Nu ska jag fortsätta titta på glee innan jag slumrar ;)




» NAMN
» E-POST
» URL
Kommentera inlägget här: