Finland

2010-07-19, 20:45:19 / Kategori: Allmänt
Sorry att ja e så seg med att skriva här. Jag har de så grymt bra här och på nått sätt glömmer jag bort bloggen. Man får nån konstig tanke som att man inte orkar skriva nått på bloggen men de är ju inte så svårt när man väl börjar :) Just nu är jag hos min kusin Sarah och vi har de grymt roligt! Vi sov ingenting inatt utan jag har varit vaken sen klockan 12.00 igår förmiddag :) Bra va! Jag har typ hoppat över en natts sömn. De var lite jobbigt vid 8 tid 10 tiden så somnade då och vaknade igen vid 12 så 2 timmar har jag nog halvsovit iallafall. Men Sarah är å träffar en av sina kompisar just nu men borde nog komma hem snart och då ska vi se på en Björn Gustavsson film där han visar vad han har gjort å så vidare :D Jag har även klippt håret idag :) Jag älskade mitt långa hår men var nu tvungen att ta bort 10 cm eftersom de var slitet xD Så nu e de kort! ;) Men de funkar. Nu kom Sarah hem så nu ska ja gå :D Bilder kommer senare :D




» NAMN
» E-POST
» URL
Kommentera inlägget här: