Hmm

2010-07-22, 00:10:36 / Kategori: Allmänt
Tycker ja blivit lite inaktiv på blogg nu för tiden men de för att ja int kommer på nå att skriva här :) Jag har de väldigt bra med fantastiska personer här iallafall! :D Har träffat massa nya personer som ja tyckt varit en ära att få lära känna :D Imorgon ska vi kanske ut ti villan :) annars blir de fredag morgon och då blir de inget internet men jag klarar nog mej :D Frågan e om nån klarar sej utan att jagt uppdaterar men de borde ni no klara av :) Jag är på villan till söndag och då åker ja till närpes till mommo å moffa och sen på tisdag åker ja hem till Sverige igen. Jag har haft de väldigt roligt här hittils iallafall! De e alltig roligt att vara här! Men de tråkiga e ju att tiden gå så fruktansvärt fort när man har roligt :D Har inte fått in nå bilder ännu men de får vänta till på sönda eller då jag kommer hem på tisdag :D Hade bra tills dess!




» NAMN
» E-POST
» URL
Kommentera inlägget här: