Underbart väder

2010-07-02, 21:32:54 / Kategori: Allmänt
Idag har de varit strålande varmt väder :)
Gick upp ur sängen klockan kvart före 11 och gick ner för att äta lite.
Sen skulle vi upp till stranden med Sofia och hennes mamma. :)
Vi hade jätteroligt!! Jag simmade i sjön idag och de var jätteskönt! Hoppade även från ett hopptorn som var högst 3 meter men de räckte bra. Man kom endå så långt ner i vattnet så de blev kallt xD
Så håller ju bekinin på att åka av varenda gång man hoppar i :)

Sen var jag till hööks för att köpa en sån här till morgondagens tävling:

Köpte de översta pannbandet eftersom den andra inte fanns och så passade silver bättre till mina silverspännen på tränset!
Gillar de verkligen! Lucky passar så bra i det! Kommer bild på de imorgon då ja inte hade me mej kameran idag :D Gillar bling bling starkt! :D

Nu ska ja gå ner och baka en kladdkaka och sen ska ja gå å sova :)
Ska upp 05.15 imorgon för att åka på sista dressyrtävlingen innan Luckys semester :D
Tävlar L:B 1 och L:A 1(min andra L:A 1) De ska bli roligt!
Tävlingen är i Eskilstuna och Amanda ska rida de två andra klasserna som finns så därför måste vi åka så tidigt!

Men hoppas ni andra har haft en bra dag idag och får en skön dag imorgon!

Vi i Örebro kommer få Hawaiiväder imorgon eftersom de som varmast kommer vara hela 31grader!!! :O
Hoppas vi inte dör av värmeslag då man måste ha på sej svart kavaj.
Men jag ska göra mitt bästa!
Bilder kommer imorgon!
Hade bra!! <3




» NAMN
» E-POST
» URL
Kommentera inlägget här: