Dressyrtävling!

2010-07-01, 00:05:36 / Kategori: Allmänt
Idag har jag sovit jättelänge!
Hade en heödag med Sofia igår då vi först var och hämtade spånbalar och sen åkte vi till Gustavsviks utebad för att bada och sola! Lyckades nog få lite färg ;)
Sen var vi först till min häst och red lite innan vi åkte till Sofias hästar och red dom! :D

Idag vaknade jag kvart över 11! :D haha! Blev väckt med att Sofia kastade en kudde på mitt ansikte :D
Sen var ja på dressyrtävling på kvällen då å de gick jättebra!!

L:C 2 = 67% och en tredjeplats! :D han var superfin!
L:B 1 = 66% och en andraplats! :D Jättefin där också men råkade klanta mej på ett ställe så de blev lite avdrag! Men jag ledde faktiskt till sista ryttaren :) Men whatever! Jättenöjd med dagen! <3

Jag fick en svart prick pga ett urfint smile xD
Men de är ponnyn man ska titta på!
Skulle inte klara av att inte ha dej vid min sida <33 Lucky Love!




» NAMN
» E-POST
» URL
Kommentera inlägget här: