En sak jag måste göra i sommar!

2010-06-11, 12:23:07 / Kategori: Allmänt
Det är verkligen att börja springa mer i skogen!
Måste verkligen sluta skjuta undan de tankarna att man vill men inte orkar, jag har ju inte riktigt den tiden att gå på gym och de enda ja tycker är roligt där är att springa på löparbandet.
Så jag passar istället på att springa i skogen eftersom man sparar lite pengar på de sättet.
Men måste verkligen börja skärpa mej.. kan inte bara strunta i det eftersom man inte orkar.
Det kommer nog kännas bättre då man gjort de några gånger :)

Så vid ca. 3 tiden så ska jag ut och jogga!
Kommer nog kännas bra efter det, jag älskar att träna!
Sen måste jag få det till en vana under den tiden jag är hemma under sommaren.
Får jag till det att rida, springa och träna lite på mammas maskin som tränar magmuskler och lår så blir det perfekt!

Nu ska jag fortsätta städa som jag håller på med just nu.
Allt är i en enda röra!
:)




» NAMN
» E-POST
» URL
Kommentera inlägget här: