Hejsan svejsan!

2010-06-15, 15:39:36 / Kategori: Allmänt
Åååå va jag njuter av att vara ledig!!
Blev inga foton igår eftersom det började regna då vi skulle åka så jag tänkte att det inte skulle bli så fina kort, men om det är fint nån dag då jag åker iväg så ska jag ta med kameran.

Anyway, idag så vaknade jag av att lilla Maja kom och väckte mej då jag sov så bra vid 8 tiden men jag var snäll så hon fick sova hos mej till halv 10 då vi gick upp.
Sen har de varit så fint väder så jag har varit ute och solat och tittat på avatar ;)
Men nu när filmen var slut så var de mitt i allt massa moln på himlen så nu hamnade jag framför datorn istället.

Mamma jobbade igår och idag så Amanda tar hand om Casper (hon får betalt för de) och jag bara latar mej då jag inte är ute och hoppar studsmatta. :)
Snart kommer hon hem och då ska jag och Amanda åka ut till stallet för att fixa de vanliga och rida ut på ponnysarna <333

Imotgon hade jag tänkt att åka till lager 157 och se om jag hitta nått fint där :)
Hade egentligen tänkt göra de igår men mamma kom hem så sent så skippade det och åker imorgon på förmiddan eftersom Amanda också ville följa med.
Nu ska jag ut och fortsätta hoppa.

Söta Maja på bild! :D <3




» NAMN
» E-POST
» URL
Kommentera inlägget här: