Lucky Love

2010-06-22, 19:13:24 / Kategori: Allmänt

Idag har jag haft dej i ett halvår och vad ska man säga!
Kan ju börja med att säga att jag inte ångrat en endaste dag tillsammans med dej! Du har aldrig gjort mej besviken på något sätt!
Våran resa har bara börjat och den har börjat riktigt bra!

Dressyren har gått toppen, vi har varit med i det vinnande DIV 3 laget och haft några segrar och många placeringar. Har gått L:C 1 på 75%, B:1 på 73,45% och L:A 1 på 60%!
Hoppningen har du varit som en ängel!
Du har inte vägrat en endaste gång eftersom du har ett hjärta av GULD!
Är så lycklig att jag hittade dej eftersom det var precis dej jag behövde.
Mitt självförtroende var som noll då jag hittade dej, Amanda fick hoppa dej då vi provred och jag red dressyr och jag fastnade för dej direkt och Amanda tyckte också att du var bra.

Tillsammans har vi nu hoppat LD och LC och det har bara börjat.
Har inte som nått mål att hoppa högre eftersom jag inte är den riktigt hopptokiga utan hoppar på den nivå där det ska kännas bra. Eftersom du också tycker det är roligt så hoppar vi bara LC och kör högre några gånger på träningar. Kanske kommer hoppa någon LB nästa år men det får vi se då.

Jag är så glad att de blev du och jag!
Kan fortfarande inte fatta att jag hittade en sån underbar ponny!
Älskar dej så mycket! <33

TACK FÖR ALLT! <33












» NAMN
» E-POST
» URL
Kommentera inlägget här: