Moppen

2010-07-01, 00:14:38 / Kategori: Allmänt
Glömde berätta om moppen igår också.. blev inte så lyckat med den! haha

Jag skulle åka iväg till stallet då men skulle tanka på vägen eftersom jag inte hade nån bensin.
När jag kommer fram till macken och stoppar i bankkortet så står de att de inte funkar. Då frågar ja dom där inne vad de är som är fel och då säger dom att jag skulle tanka och sen komma in och betala.
Då gör jag de och när jag väl kommer in så säger dom att de inte funkar att betala med de kortet eftersom dom hade blivit offline med banken.
Då måsta jag åka till Willys för att ta ut pengar men när jag kommer ut och ska starta moppen så startade den inte, själva startknappen hade dött. Jaha, så då fick jag testa kicka igång den och de funkade som tur var.
Sen tar jag ut pengar och betalar för bensinen.
Sen åker jag till stallet och får kicka igång den igen när jag ska därifrån.

Vi åker till Sofias hästar och när vi ska därifrån och ska kicka igång den så blir kicken helt slapp och så funkar inte de heller.
Så då var de bara att ringa efter mamma så att hon fick komma med hästtransporten för att få hem oss och moppen.
Sen nu så har anders sagt att man måste hålla in frambromsen medans man startar och de e verkligen konstigt, har alltid hållit in bakbromsen då ja ska starta.
Den kan väl inte bara byta broms.
Så de var den moppen de, nu i framtiden så får jag starta den med frambromsen xD

Mycket text och nu ska ja gå å sova för jag är trött!

Imorgon skulle de vara fint väder så då ska ja sola! <3 Hejjs




» NAMN
» E-POST
» URL
Kommentera inlägget här: