Ny månad, nya äventyr!

2010-06-01, 21:48:38 / Kategori: Allmänt
Lyckades verkligen att få till rubriken där :)
Synd bara att det första äventyret är ett religionsprov imorgon :/ jobbit.
Men vi kommer också ha en övning med musikalen som vi ska ha om ca. 1½ vecka. Känns som att de kommer att bli lite stressigt att få till allt tills vi ska framföra det men de kommer nog vi att lyckas med.
Jag ska iallafall spela en kaxig cheerleader :) haha! De e en ganska rolig roll faktiskt... att en gång få spela den tuffa och vara i en karaktär som man inte är egentligen. :)

Snart är det sommarlov och fy vad jag längtar!! Ska bli så skönt men samtidigt tråkigt eftersom detta är året man går ut nian och får flyttas till en annan skola bort från sina klasskompisar till ett ställe där man inte känner någon.
Ska bli mycket läskigt men samtidigt roligt! :D
Men kommer sakna alla mina klasskompisar så mycket och jag hoppas kunna hålla kontakten med så många som möjligt! Man lyckas om man bara vill!

Nåja, vad det gälde Lucky så red jag lite i skogen idag. Barbacka såklart!! Men var inte så superskönt eftersom det lätt blir svettigt på benen efter hästen :) haha
Men jag klättrade iallafall och det är bra för hans rygg!

Nu ska ja hoppa i duschen och sen ska jag plugga det sista inför provet imorgon för nu får man inte göra det som jag nästan gjort.. tappat taget.
jag har redan sommarlov i mina tankar så får försöka komma tillbaka till den riktiga världen och försöka hålla ut ett tag till.

Förlåt för dålig uppdatering. Måste skärpa mej!
kram <3




» NAMN
» E-POST
» URL
Kommentera inlägget här: