Onsdag 2/6

2010-06-02, 21:58:08 / Kategori: Allmänt

Årkar inte skriva så mycket idag men jag har iallafall haft en ganska udda skoldag idag ;)
Vi skulle ha haft SO prov på morgonen men sen så skulle vi ju träna till musikalen hela förmiddagen så de blev en krock. Det slutade med att vi skulle göra provet efter lunch så det kändes bra.

Vi övade och de börjar sitta nu... det är fortfarande lite rörigt på några ställen men de kommer de att vara även då vi spelar upp eftersom vi har haft för lite tid för att kunna gå igenom allt till dramat.
Sen hade vi lunch och sen provet.
Det var inte så stort prov så de gick på ca. 25min.
Satsade inte fullt ut eftersom ja redan har ett VG så ska försöka hålla mej på den nivån men ja gjorde mitt bästa iallafall. Så de känns bra!

Sen i stallet så red jag och Amanda till karlslund för att rida genom vatten och det gick jättebra! Hoppade även nån liten stock men inte så mycket eftersom de var så varmt pga de underbara vädret vi äntligen fått! :)
Sen så ska ja hoppa imorgon också så det skulle inte vara så hårt pass.

Men imorgon har jag sovmorgon men ska endå upp för hade tänkt locka håret, om de inte regnar då alltså eftersom de inte är nån idé om man anstränger sig i 15 min för att locka håret som sen regnar bort.
Men nu ska ja gå å sova.
Har sista provet imorgon i 9:an som är ett litet matteprov men de ska man väl klara.
Efter de är man FRI!! xD

Godnatt alla!
Blev ganska mycket text endå :) haha!

(en av de bästa bilder jag tagit! Från underbara London! Ett minne för livet! <3)





» NAMN
» E-POST
» URL
Kommentera inlägget här: