Söndag 20/6-2010

2010-06-20, 16:19:52 / Kategori: Allmänt
Igår såg jag filmen upp! Superbra film! :D Älskar de första 20minutrarna iallafall!

Idag har jag varit funktionär på karlslund eftersom de var regionala hopptävlingar idag LB, LA och MSV B.
Jättemånga fina ekipage faktiskt och många fina rundor.
Sen var jag i stallet, gjorde inte någonnting idag utan tog in ponnyn och smörjde hans hovar med olivolja (de är bra för hovarna) och sen pussade jag lite på honom innan han fick gå ut igen xD

Nu snart ska jag gå i duschen och sen ska ja väl sitta vid datorn en stund till och samtidigt se om jag kan få något gjort med städningen som är typ halvklar :)

Imorgon ska jag väl antagligen fortsätta städa ;)
Sen till stallet då jag känner för det och rida lite dressyr <3




» NAMN
» E-POST
» URL
Kommentera inlägget här: