Tävingsuppdatering och musik!

2010-06-27, 17:57:28 / Kategori: Allmänt
Lyssnar på musik från min ipod <3 den funkar jättebra!

Ska skriva om hur de gick idag på tävlingen:

LD: De var em clear round och de gick galant!
Egentligen så är 80 cm för enkelt för oss men de är bara att jag håller på att bygga upp mitt självförtroende och då behöver jag hoppa de låga klasserna.
Han var iallafall jätteduktig och hoppade de två första hindrena långt ifrån då jag i sista sekund tryckte av honom :) <3

En clear round blev de iallafall! <3

LC: Han var jättefin på framhoppningen och lika fin på banan!
Hoppade felfritt genom hela banan och tyckte jag fick till ganska bra omhoppning :)
Har ju inte hoppat så många omhoppningar förut men nu börjar jag lära mej lite mer vad man ska göra för att få bra och snabbare svängar. :)
Dubbelnollade som sagt och kom 3:a men de var dock bara 2 placerade så hamnade första utanför.
Men de var en bra avslutning på hoppningen innan Lucky ska på sommarbete den 9 Juli :)

Såklart vi ska hoppa men inte tävla föräns DIV 2 i höst :)
Har två dressyrtävlingar kvar som jag taggar som bara den till!
En på onsdag och en den 4 Juli som blir sista tävlingen innan sommarsemestern.

Han är ledig mellan 9 Juli till 27 Juli så de blir nog bra! <3
Hade bra alla!

bilden är inte från idag utan från förra helgen då ja kom 3:a ;) <3
Jag råkade nog blunda men de är söta ponnyn ni ska kolla på, inte mej :D




» NAMN
» E-POST
» URL
Kommentera inlägget här: