Tävlingen

2010-06-19, 21:46:42 / Kategori: Allmänt
Dagens resultat:
LD
Jag och Lucky gjorde en felfri runda och fick en clear round! <3
Amanda red superbra men kom helt fel på ett hinder så hon fick ett kråksprång så hon hamnade på halsen och föll av. Slog i huvudet och fick då åka hem.

LC
Jag fick då bestämma om ja skulle hoppa Bailey åt Amanda eller om hon skulle strykas men jag sa att jag kunde göra det xD haha! Hade aldrig hoppat henne nån gång innan idag. Har bara ridit henne 2 gånger.

Så jag fick rida båda. Men jag och Amanda skulle ha startat efter varandra men då när jag skulle rida båda hästarna så fick jag hoppa först med Bailey och sen med Lucky eftersom amanda skulle startat före mej.

De gick jättebra inne på banan :)
Gasade med bailey så sjukt mycket så jag vet inte vem som var mest anfådd efter xD haha!
Höll dock på att glömma ett hinder i omhoppningen på Bailey så stannade och styrde sen på rätt :) så fick en tid på 40s i omhoppningen.

Sen var de att hoppa av och upp på Lucky :D han var jättefin och hoppade superbra på banan också! <3
Sen fick vi en tid på 34s i omhoppningen så slog mej själv.

Slutade sen 3:a med Lucky och 4:a med Bailey!
Superstolt över duktiga ponnysar! <3


Jag och Bailey


Jag och Lucky över mållinjen! <33 Busponnyn tyckte de var roligt!

Titti
BLOGG: http://matildagranford.wordpress.com 2010-06-21 / 19:58:59

va bra det gick <3 :) synns snart :P




» NAMN
» E-POST
» URL
Kommentera inlägget här: