Tjaba!

2010-06-13, 13:51:29 / Kategori: Allmänt

Ska väl börja med att berätta hur de gick när jag tävlade igår.
L:B 1:

Vad ska man säga, det var lerigt överallt men försökte göra det bästa som gick ändå.
Det blev lite slarvigt av min del inne på banan eftersom ja blir så rädd att han ska halka och göra sej illa.
Så blev lite för slarvigt från min sida.
58%

Sen så debuterade jag ju L:A 1
Han var superfin på framridningen, gjorde fantastiska lägningar!  Stolt över honom <3
Sen inne på banan var de samma sak igen, jag var för försiktig och de fick jag pet på.
Trots detta så fick jag bättre poäng i den här klassen än i förra fast de var samma domare.
60%

Hon skrev att det var en fin ponny som har kapacitet för de högre klasserna.
Men vi behöver liter mer tid med varandra :)

Idag ska jag köra L:A 1 igen men den här gången är de programridning så inte en tävling.
Men man har ju en riktig domare och får % å så.
Ska försöka slå gårdagens! :D

Älskar min ponny!





» NAMN
» E-POST
» URL
Kommentera inlägget här: