Länge sen nu igen :)

2010-03-25, 21:39:07 / Kategori: Allmänt
Javeet.. men har gaft ganska mycket att göra och inget att skriva om. :)
Den här veckan har vi haft nationellt prov i engelska och kemiprov.. så var grymt skoltrött redan igår.
Men nu e de bara en dag kvar och sen e de PÅSKLOV <33
Synd bara att ja måst tillbringa halva lovet i Sälen fast jag int ens vill det.
Vill vara hemma och rida när det är lov.
Kommer säkert int få ha med datorn av de själ att man int ska sitta där för länge eller att de kan kosta att ha internet. Men har ju msn på min mobil så ska ju måsta klara mej.

Jag som ville åka till Finland över påsk.. och så kommer priserna fram och så e de alldeles för dyrt!! SÅ TYPISKT!!  Varför ska de hända nu!
Men Johanna kommer nästa helg så de blir toppenbra! :)

Lucky vaccinerades igår så jag har ridigt lugnt både igår och idag och han var jättefin idag men så tappade han ju en sko på vägen hem... lyckat... suck!
Men hoppas han kan få på den igen snart av nån som kan slå på en tappsko.

Det var lite i ett nötskal.
Nu ska ja gå å duscha innan ja ska sova. Ska väl läsa lite också :)
Puss hej! :)



Bilder från dressyrfilmen som filmades i måndags! :)
Dock blev jag tvungen att ta bilderna från TV skärmen så det blev sämsta kvalitéen.
Men Lucky var bäst!! <333

Sarah
BLOGG: http://sarahholm.blogg.se/ 2010-03-26 / 13:31:27

ja som had vänta så otroligt! :(

Victoria
2010-03-26 / 22:43:29

Jaa.. ja mee!! :( Ville verkligen komma!




» NAMN
» E-POST
» URL
Kommentera inlägget här: