Stressigt..

2010-03-02, 21:18:18 / Kategori: Allmänt
Detta blir ett kort inlägg eftersom jag ska hinna göra lite saker innan ja går å sover.
Idag hade ja sovmorgon :) Sov fick sova till hela 07.15 :D TJOHO!!
Började i skolan halv 10 men åker buss och de tar ju en stund.

Var i skolan tills jag slutade 15.20. Vi hade idrott idag och körde styrketräning vilket jag tycker e jätteskoj förutom om man får träningsvärk dagen efter men tror inte ja kommer få det eftersom det inte kändes nått efter passet.
Jag fick även tillbaka min novell som ja skrev för två månader sen ungefär med resultatet VG vilket jag inte var nöjd med så lämnade tillbaka den och sa att hon skulle titta på den en gång till eftersom jag verkligen strävat efter MVG i den novellen och gjort det bästa som jag kan!

Sen åkte ja till stallet och red ut igen :) Barbacka igen :)
Men Lucky hostade mycket vilket inte är bra.. tror att det är höet så ska byta till ensilage när höet är slut.
Så blir ingen hoppträning imorgon för min och Luckys del.. har inte hoppat på över en månad!! Jag börjar bli riktigt sugen på att göra det nu, men hästen måste få gå i första hand.
Han tappade även en sko idag :/ Han hade den nästan av när han kom in från hagen men hamrade fast den rätt bra.. men han tappade den ändå senare när ja red.

Nu ska ja plugga engelska glosor och sen gå i duschen innan jag ska plugga på franskaprov i varma sängen! :D
Detta skulle vara ett litet inlägg men nu blev det lite längre iallafall :) men hade lust att skriva...
Hade bra!




» NAMN
» E-POST
» URL
Kommentera inlägget här: