Tjooo :)

2010-03-27, 10:15:17 / Kategori: Allmänt

Idag taggar jag som bara den till programridning på eftermiddan :)
Ska rida L:C 2 och jag hoppas att Lucky är fin :)
Kanske jag kan få mamma att ta lite bilder om hon då får med på det :)
Så de kanske kommer upp lite bilder, hoppas hoppas.

Annars ska ja väl int göra så mycket, slappa eftersom de e PÅSKLOV!! <3
Men imorrn åker ja till Sälen.. inte lika roligt eftersom ja säkert kommer vara den enda som vill vara i hoppbacken... kanske får med Adrian om ja har tur :)
Men de e från söndag till torsdag och sen e ja hemma igen.

Kommer att rida på söndag och på torsdag men ja ska hopptävla på fredag så det kan ju gå som det går.. men ja hoppas att de går bra iallafall. Min ponny är ju bäst så! <3

Sur är jag över att Claudia inte vann Let's dance iår. Hon var den som utvecklats mest som dansare under tiden men ändå så skulle hon ju inte vinna. De var bara för att hon inte fick full pott på sen showdans. Fast den var superbra ju!! Dumma Tony!

Nu ska jag börja göra mej iordning. Ska kanske göra mej lite fin :)





» NAMN
» E-POST
» URL
Kommentera inlägget här: