Känner mej så grymt tråkig...

2010-10-22, 22:18:37 / Kategori: Allmänt
Min blogg håller på att gräva sej en grav. Jag har ingen inspiration vad jag ska skriva om, den är inte så fin att titta på eftersom designen inte är så stilig.
Nej. Jag har tagit en paus men jag vill blogga, men om vad?
Vad vill läsarna läsa om? :)
~
Jag har haft badypump idag vilket var ganska jobbigt men roligt på samma gång :)
Man har verkligen träningsvärk i armarna många dagar efteråt :)
Sen åkte jag hem en stund och gjorde.... ingenting (intressant liv, jag vet) :)
Men sen så tiggde jag skjuts av mamma till stallet så jag slapp åka kalla moppen dit ;)
De var faktiskt SNÖ på marken idag och halt på vissa vägar.
Tog moppen till skolan och höll på att köra omkull i en kurva eftersom de var lite is som man inte såg... Jag skulle bromsa och då slira jag en bit men som tur är hade jag benen nere som jag kunde hålla balansen med men bakhjulet for från den ena sidan till den andra :) Jag hade nog lite tur :)
~
Skrittade mest idag på en lång sträcka ;) De var nog skönt för både ryttaren och ponnyn :) Han skötte sig ganska bra iallafall.
Imorgon ska vi kanske på vandring i kilsbergen och jag hoppas min kamera kommer med :)
Vi hörs imorgon :)
Mina fina mjukisdjur :D <3

Sarah
2010-10-22 / 23:40:42

Vi vill se en massa fina foton!! :D

Victoria
2010-10-23 / 13:21:30

Haha! ;) Ska försöka men e int så aktiv på att ta kort :) Men de ska ja försöka ändra på :)




» NAMN
» E-POST
» URL
Kommentera inlägget här: