Lååång vääntan...

2010-10-14, 14:16:22 / Kategori: Allmänt
Alltså de värsta som finns är att sitta och vänta på att sista lektionen ska börja!
Vad är de för mening med att vänta 1h för att köra sista 80min lektionen och sluta vid 4?
Helt onödigt! -.-
~
Hade sovmorgon imorse iallafall och de var skönt!
09.45 började jag och hade en presentation som var kort och bra ;)
Sen skulle jag haft presentation i naturkunskap också men våran grupp hann inte så jag fick lite mera tid till att kanske förbättra den mer :)
~
Efter skolan ska jag till stallet och rida plutteponnyn <3
Igår slog jag föresten ett rekord tror jag :) Var i stallet och klockan 2 och hann mocka 2 boxar, fixa 6 höpåsar, 4 kvällshinkar, 3 vattenhinkar och rida Lucky samt ta mej hem på 3h!! :D
Red till en ridbana och galopperade över småhinder på löjliga 40cm bara för att träna lite avstånd och böjning så att han ska vara fin till på söndag då de e tävling! :)
Hela passet tog 50min så de blev perfekt! ;)
~
Nu ska jag gå iväg för sista lektionen(franska) börjar om 15min och jag ska hinna köpa något litet att äta innan den börjar eftersom jag ofta blir hungrig på just den lektionen och de e bara pinsamt :) Jag hoppas vi ska titta på film! :D
Hade bra!


Bild i repris då de e skolans dator :) <3





» NAMN
» E-POST
» URL
Kommentera inlägget här: