Naturkunskapslektion

2010-10-07, 13:28:42 / Kategori: Allmänt

Har hållit på halva lektionen med att jobba med ett grupparbete om kokain, amfetamin och ecstasy... roligt va?
Men nu när jag e klar så blir de bloggen, facebook och bilddagboken :) Mycket bättre underhållning! :D
~
Imorse hade jag sovmorgon till 09.45 och de var megabra! Satte klockan på 7 men gick upp halv 8 ;) Då har man mycket tid att hinna göra annat innan man ska åak iväg med moppen till skolan :)
Jag åt frukost först och vi har de så lyxigt nu när vi har mommo hos oss eftersom frukosten står framme färdigt på bordet när man kommer ner :)
Sen efter de så städade jag mitt klädskåp lite och efter det städade jag mitt rum.
Sen hann jag faktiskt plugga engelskaglosor i 10min innan jag sku fara så jag hann med mycket! :D
~
Jag slutar 15.50 idag -.- sen ska jag till stallet direkt och rida ute i de "fina" vädret med Sofia och Amanda.
Efter de då jag kommer hem ska jag rensa mina kläder... åtminstone hälften ska bort!!
Sen under en senare framtid så kommer jag att rensa bort massa saker från mitt rum eftersom jag har för mycket saker som jag inte behöver eller inte använder.
Nu ska jag fortsätta roa mej på nått roligt sätt :)
Vi hörs senare ikväll! :)


Underlig bild ;)





» NAMN
» E-POST
» URL
Kommentera inlägget här: