Segrande helg! :D

2010-10-17, 18:17:10 / Kategori: Allmänt
Lördag:
Sov lääänge... enligt mej :) kvart i 9 gick jag upp.
Åkte in till stan men de blev bara en sportbh på stadium :)
Åkte till stallet vid 2 för att städa lite där och kratta massa löv ;)
Red i hagen en stund också för att jogga igång innan tävlingen på söndagen.
På kvällen åkte jag till kyrkan med mamma och Amanda eftersom vi hade en rolig pastor där :)
En snabb bild från kvällen:
~
Idag söndag så tävlade jag med Lucky och de blev en perfekt avslutning på tävlingsåret i hoppning.
Det var klubbmästerskap som reds i LB (1m)
Men hoppade LC också och de gick jättebra!
Han skötte sig jättefint och följde alla mina hjälper bra!
Här är resultatet i bild:
LC: 0+0 fel och slutade 4:a
LB: Startade sist i båda klasserna. 0+0 fel. Hon som red före mej vann och jag kom 2:a.
Min andra LB och de var bara jag och hon som vann som dubbelnollade ;)
KM: Eftersom hon som vann LB inte var ÖFK:are så blev jag klubbmästare! :D
<33




» NAMN
» E-POST
» URL
Kommentera inlägget här: