Vad ska man skriva om?

2010-10-08, 19:34:31 / Kategori: Allmänt
Jag skulle gärna vilja ha tips om vad folk vill läsa på bloggen.
Så ni får gärna slänga in en kommentar.. vem vet? De kan göra min blogg bra. :)
~
Idag trodde jag att vi skulle ha step up i skolan men då jag kommer in så visade de sig att vi skulle ha spinning istället 1 timma -.- jobbigt! Men de e en skönt känsla ,man får efteråt.
Hade även matteprov idag -.- gick nog skit tror jag.. misslyckades helt på sista uppgiften åtminstone och har ingen aning om hur de gick på dom andra talen. Tror inte de gick bra iallafall.
Bra start säger jag bara!
~
Har ganska precis kommit hem från stallet.
Red ut en sväng med fokus på att rida dressyr, men Lucky hade fokus på allt annat än dressyr :/ haha! Han skulle titta på allt och då var de svårt att få kontakt med honom :)
Men i slutet var han jättefin <3
~
Och imorgon är de lördag och de betyder SOVMORGON!! :D äntligen... kommer inte ihåg när jag hade de sist ;)
Om vädret tillåter så lovar jag att ta med kameran så ni kan få se lite bilder då jag matchar lite på Luckys outfit :) Har kommit på att jag tycker han passar bra i Limegrönt :)




» NAMN
» E-POST
» URL
Kommentera inlägget här: