Dåligt internet...

2010-09-08, 15:55:18 / Kategori: Allmänt
Alltså vi har nått konstigt fel på vårat internet så därför blir de så dålig uppdatering.
Men nu är en internetsticka på väg hit så då kanske de blir bättre uppdatering igen :)
~
Vad har ni missat då.. jag skulle ha varit med på en hopptävling i Laxå på lördag men den tävlingen blev tyvärr inställd pga för få anmälningar.
Så vi bestämde igår att jag, mamma, Casper och Amanda åker till Stockholm på fredag efter skolan för att hälsa på kusinerna. :)
Sen på söndagen så ska jag jobba i Cafeterian på ÖFK då de e nationell dressyr över helgen.
~
Idag fick jag sova till 9! :D såå skööönt!
Jag har den bästa skoldagen på onsdagar då jag börjar halv 1 och slutar tio i 2 :)
Så efter jag slutade så åkte jag hem en snabbis och sen till Marieberg för att köpa en väska som är bra att ha då man går på idrottsgymnasium ;)
Nu väntar jag på Amanda ska komma hem så vi kan åka till stallet :) Ska nog rida ut barbacka idag :)
Imorgon blir de galoppträning för att hästarna sen ska vila 2 dagar medan vi är i Stockholm.
Jag ska försöka ta med kameran idag och ta kort på hästarna!! Varje gång jag tänkt göra det så har vädret svikit mej.. men nu ska de gå! :)
Min lilla dressyrhäst ;) <3




» NAMN
» E-POST
» URL
Kommentera inlägget här: