Ointressant..

2010-09-12, 21:17:08 / Kategori: Allmänt
Min blogg börjar bli lite ointressant igen... och jag måste verkligen skärpa mej om jag ska ha kvar bloggen.
Men idag har jag inga ideer på vad jag ska skriva om...
Igår var jag å lyssnade på Charlotte Perelli när hon var i Stockholm och sjöng! Hon e ju så duktig! :)
Igår kväll åkte vi hem och idag så åkte jag iväg till stallet klockan 8 och målade lite.
Sen hem och åka iväg till kyrkan ;) Efter de for jag iväg till stallet igen! :D
Red dressyraktigt ute på en lång väg och han var riktigt fin stundtals men han har ju vilat 2 dar så han var lite pigg såklart! Men de gillas ju!
~
Veckans schema blir så här:
~
Måndag: Dressyrträning för Fia
Tisdag: Uteritt i skogen (kanske klättra)
Onsdag: Hoppträning för Anna
Torsdag: Galoppträning ute
Fredag: Barbacka ut i skogen
Lördag: Hopptävling Wittvång LC och debut LB!
Söndag: uteritt i skogen
~
Sen kan jag samtidigt slänga in lite saker jag skulle behöva köpa till Lucky:
bett till hans slit och slängträns
Nya benskydd eftersom de han har börjar slitas ut (speciellt bakskydden)
vitt schabrak som jag även vill brodera hans namn på :)




» NAMN
» E-POST
» URL
Kommentera inlägget här: