Vissa dagar är bättre än andra...

2010-09-21, 14:36:09 / Kategori: Allmänt
Internet funkar inte hemma hos oss så därför är min blogg döende just nu.
Uppdaterar den nu från skolan men har ju inga bilder så därför blir det tråkiga inlägg.
~
Men ville iallafall meddela att jag tävlade i helgen och debuterade LB(1m)!
Fattar ni!! Lilla jag gjorde något som jag egentligen inte vågar.. eller skulle ha vågat om de vore jag för ett halvår sen.
Men tack vare Lucky så gjorde jag det i lördags!
~
Började med LC: Han kändes pigg och fin på framridningen och på banan men jag fick tyvärr en miss inne på banan och kom för nära 2:a hindret så han petade det.
Sen kom då LB: De var kanske 9 startande så de var bara 3 placerade.
Innan jag skulle starta som nummer 6 så fick jag höra att de flesta hade vägtrat ut sig.. great tänkte jag. Då är jag chanslös! Men jag bestämde mej för att göra mitt bästa iallafall och red som en galning! ;)
Detta lönade sej och jag red felfritt och slutade på 2:a plats! <3
Vann en betforsäck och en vattenflaska :)
ÄLSKADE PONNYN!





» NAMN
» E-POST
» URL
Kommentera inlägget här: