Vissa skoldagar känns längre än andra-.-

2010-09-14, 13:30:35 / Kategori: Allmänt

Sitter i skolan nu och har håltimma.. lyx tycker väl vissa men nu är de så att min håltimma varar i 1timma och 40min och då är de lite väl långt.
Funderar på om man ska pallra sej till stan men vet inte..
~
Idag började vi klockan 8 med idrottspass, vi skulle köra det så kallade beep-testet och de är jobbigt!
Jag har varit förkyld så min hals klarade inte av att göra den fullt ut men de kommer nya möjligheter att förbättra men de e verkligen en ytterst jobbig övning.
~
Man börjar på ena sidan av en hall och så hör man ett pipljud. När man hör det ska man hinna springa 20m över till andra sidan innan de hörs ett nytt pip. då tänker man kanske att de int e så farligt men de var jättejobbigt!
Man blev ju bara tröttare hela tiden så... :)
~
Sen efter de så var de debatt... TJOHO säger jag bara. De var jobbigt och långtråkigt!
Vi kallar tisdagar för mördardagen(endast ett av smeknamnen) Eftersom vi börjar klockan 8 med idrott.. vilket betyder att man har stor risk för att få håll. Och idag hade vi debatt efteråt så de gjorde dagen ännu värre. Men den gick bra så.
Sen slutar vi klockan 4 -.-
~
När jag slutat så ska jag åka hem en stund och vänta på att Amanda ska komma hem och därefter åka direkt till stallet. Får se om jag hoppar lite idag, de beror på om hoppbanan är ledig som den antagligen inte är eftersom ridskolan har de mesta av banorna...
Sen vi affären för att köpa lite mat till Kilsbergsgården imorgon! Vi ska göra våran egen mat som grupp så därför.
De jobbiga är bara att vi måste släpa allt till gården i ryggsäckar! haha xD
~
Nu känner jag att detta inlägg blir lite lojt.. märker ni hur roligt jag har??





» NAMN
» E-POST
» URL
Kommentera inlägget här: