Försöker starta om på nytt!

2011-02-23, 14:11:06 / Kategori: Allmänt
Nu kommer jag tillbaka igen.
Tänkte att jag kan försöka väcka lite liv i den här bloggen då den varit död ett tag.
~
Vill lägga upp bilder men känner inte för att göra det på facebook eller bdb så jag tänkte jag kunde göra det här istället.
Idag har jag varit på hoppträning på morgonen med Lucky och det gick faktiskt ganska bra!
Hoppade inte så högt men jag klantar oftast till mig på lägre hinder och börjar bromsa då vilket inte är speciellt bra, när det blir högre så skärper jag mig, vilket är bra iallafall.
~
Nu är jag hemma och ska försöka städa lite nu när jag har lägenheten för mig själv.
Sen ska jag nog bara ta det lugnt resten av dagen, det är skönt att göra det också nu när det är lov!
Här kommer en bild som talar för sig själv på Lucky:




» NAMN
» E-POST
» URL
Kommentera inlägget här: