Ny mobil!

2012-04-13, 22:59:50 / Kategori: Allmänt
Äntligen har jag bytt ut min hemska lilla mobil mot en riktig smartphone!
Jag kommer in i butiken, tar en kölapp och väntar.
25minuter senare är det min tur och jag går fram till killen och frågar vilken jag ska välja mellan Htc one x, one s eller samsung galaxy s2. Han tycker direkt att s2 är den bästa med tanke på vad jag ville ha i mobilen och det var extra lågt pris då de nyligen öppnat affären och har massa öppningserbjudanden :)
Så nu är jag lycklig ägare till en vit samsung galaxy s2! :)

Nu har jag iaf en rolig och spännande helg framför mig (om man räknar bort en del läxor som måste göras emellanåt)
Men det är snart, snart sommarlov!
Nu ska jag lägga mig i sängen och titta lite i körkortsboken ;) hah

Bara för att jag saknar min bästis <3 puss




» NAMN
» E-POST
» URL
Kommentera inlägget här: