Påsklov!

2012-04-03, 21:53:54 / Kategori: Allmänt

Tänkte ta och börja skriva ner lite här, inte megauppdatering direkt men lite nu och då när jag känner för det.
Kan berätta lite snabbt att jag för ungefär en vecka sen lämnade ut min älskade ponny på prov hos en duktig tjej som bor ganska så nära oss! Så skönt att ändå ha hästen så pass nära så att man kan hälsa på lite oftare.
Men det är tomt och ensamt om dagarna nu. Har haft häst i fem år och varit i stallet i stort sett varenda dag. Så nu när jag inte varit där på lite över en vecka så känns det som jag missat något, ett stort hål som börjar växa inom en. Min bästa vän är inte längre hos mig och det svider.
Men det som tröstar mig är att han är hos någon som tycker jättemycket om honom och dom passar jättebra tillsammans! Så det känns ändå grymt bra!

Men livet går vidare och jag måste gå vidare.
Jag har mycket som väntar mig och ett helt nytt slags liv som jag ska ta emot med öppna armar.

Jag har t.ex börjat på gymmet, eftersom vi bor granne med det så är det helt otroligt att jag inte varit inne där under snart ett och ett halvt år!
Men nu förra veckan körde jag stenhårt på konditionen! På måndagen sprang jag en timme och då sprang jag en mil! Kommer dröja länge innan jag gör det nästa gång. Men sen har jag sprungit mycket, ca 7km vid 4 tillfällen. Det har i sin tur lett till att jag fått nåt fel i foten, något slags sendrag på undersidan av högerfot.
Så nu kör jag styrka tills den blir bra igen och så får jag köpa nya skor.

Bara för att jag saknar Grekland, och den blonda hårfärgen :)





» NAMN
» E-POST
» URL
Kommentera inlägget här: