Paus i skolarbete

2012-04-20, 08:38:11 / Kategori: Allmänt
Sitter i skolan och tyckte jag kunde ta en paus i allt arbete och skriva av mig lite :)
Depprimerande väder är det verkligen idag, så fort jag skulle åka mot skolan så började det regna. Är fortfarande förkyld så skippade fysträningen imorse och gick upp för att jobba på projektarbete.
De roliga är att jag går till 09.10 och sen har jag då håltimme fram till 12.50! Så jag hinner åka hem och ta det hur lugnt som helst innan jag ska tillbaka.
~
Ikväll är det start på en konferens som jag ska vara med i! Ska sjunga i kören om min röst inte blir värre av min förkylning.
Ska bli superkul och på söndagen ska vi avsluta med en galakväll! Det vill säga att alla ska klä upp sig snyggt och så ska vi sjunga och så. Denna konferens har de döpt till "det andra Israel" och det är för att vi ska visa uppskattning till Israel och alla problem som det landet ställts inför.
Så några sånger kommer sjungas på hebreiska ;)
Nu ska jag tillbaka till rapportskrivningen innan jag åker hem, hörs!

ehh, tog en bild långt bak i arkivet! :)

Sarah
2012-04-25 / 23:37:08

Oj hemska saker!! Känns som att bilden e från stenåldern :P




» NAMN
» E-POST
» URL
Kommentera inlägget här: