Saknar Grekland!

2012-04-10, 22:15:49 / Kategori: Allmänt

Idag har det regnat i stort sett hela dagen!!!
Men har lyckats köra första passet på bilskola idag, duktiga jag!
Första gången jag körde på manuell låda också, är ju inte jätteduktig direkt på koppling och när man ska växla. Fick kärringstopp två gånger på en timme så anser själv att det är duktigt! :)
Kul men svårt alltså. Ska köra igen om två veckor. :)
Nu har jag fått en hög med saker att kolla igenom och sen är det teorikurs start på måndag!  Känns faktiskt som att körkortet närmar sig! ;)


Jag saknar verkligen Greklandsresan idag nu när vädret har varit på dåligt humör!
Sitter och minns tillbaka med hjälp av bilder, så otroligt bra resa!!






/Victoria


you know who
2012-04-11 / 16:19:27

härligt att de gick bra med körningen iaf!

eller aa ganska iaf, om man inte räknar med kärringstoppen då vill säga :D

Sarah
BLOGG: http://sarahholm.blogg.se/ 2012-04-16 / 10:29:39

Jo man längtar verkligen tillbaka!! Jag har ju lite tur som får fara på bröllopsresa snart ;) Saknar dej! <3




» NAMN
» E-POST
» URL
Kommentera inlägget här: